Wrocław to miasto zwłaszcza przyjazne młodym przedsiębiorcom. Jeśli myślimy o rozkręceniu tutaj swojego przedsiębiorstwa, najlepiej na początku pomyśleć o znalezieniu lokum. Wbrew pozorom, najlepszą lokalizacją wcale nie musi być ścisłe serce miasta. We Wrocławiu działają liczne kompleksy miejsc przystosowanych do pełnienia funkcji siedziby firmy – jak choćby Park Przemysłowy albo Park Biznesowy.
Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com
Wybierając siedziby dla siebie, powinniśmy skorzystać z porady firmy developerskiej. W województwie dolnośląskim funkcjonuje wiele firm specjalizujących się w świadczeniu tego rodzaju usług. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce online sekwencję „developer Wrocław”, by zostać przekserowanym na wiele witryn. Profesjonalne przedsiębiorstwa developerskie kontrolują podległe sobie budynki od momentu powstania aż do sprzedaży albo dzierżawy. Świetnie dzięki temu je znają i skutecznie potrafią doradzić coś najemcy.
Dane takich firm znajdziemy również w lokalnej prasie, w segmencie ogłoszeń, pod frazą „developer Wrocław”. Lokalu możemy także poszukiwać samodzielnie, przeczesując portale i fora z ogłoszeniami.
Mogłeś przeglądnąć tu masę interesujących wpisów, czyż nie? Równie autorska witryna (https://www.francke-art.pl/style/meble-industrialne/do-salonu/) oczekuje na Ciebie pod poniższym linkiem, a tam wiele detali.
Nieocenioną pomocą kolejny raz okazuje się Internet. Po wpisaniu w wyszukiwarce frazy „lokale użytkowe wrocław” uzyskamy bogaty spis witryn z ogłoszeniami. Nieistotne, czy szukamy lokalu pod biuro, czy sklep z ubraniami, czy piekarnię – bez wątpienia wyszukamy coś, co sprosta naszym oczekiwaniom. Tak jak w wypadku developerów, masę propozycji znajdziemy także w regionalnych ogłoszeniach w gazetach, pod hasłem „lokale użytkowe Wrocław”.
Do czego przywiązać szczególną uwagę, gdy już postanowimy obejrzeć jakiś budynek? Ważny jest kontakt z właścicielem – czy odbiera nasze telefony, udziela wyczerpujących odpowiedzi itp. Dyskredytujące powinny być wszelkie kłamstwa. Z lokalu niezgodnego z opisaniem w ogłoszeniu, lepiej natychmiast zrezygnować. Rozważmy, czy lokalizacja sprzyjałaby naszemu biznesowi. Jeśli planujemy prowadzić kancelarię prawniczą, lokal położony między sklepem monopolowym a ciastkarnią nie pomoże zbudować wizerunku wiarygodnej marki.